21 Eylül 2010 Salı

Pilates'e karar vermek



İstanbul'da "Reklam Tasarımı ve İletişim" okuduktan ve biraz da sektörün içine girdikten sonra sağlık problemlerimde çıkınca reklamcılığın bana göre olmadığına karar verdim. Urla özlemi de ağır basınca  döndüm Urla'ya. Pilates'e ilgim 2006'da başlamıştı. O tarihten itibaren Pilates yapmaktayım. Bu yıl Uluslararası Pilates Sertifikası programına katıldıktan sonra Urla'da ders vermeye başlıyorum.

Urla'da Pilates dersi vermek benim için çok güzel bir deneyim olacak. Ayrıca Urla'da kaliteli, küçük gruplar halinde Pilates dersi yapılmamasının eksikliğini ben çok yaşadım. Bu eksikliği en iyi şekilde doldurmaya çalışacağım.

3 yorum:

  1. Bilinçli insanlar bölgesi Urla gaza gelmeyeceklerini biliyorum ve gerçekten sağlıklı bir yaşamsa amaçları mutlaka farkındalığı farkedeceklerdir :)

    YanıtlaSil